Saturday, December 8, 2007

AMANAH! DIMANA AKU?

Dalam diri masih celaru mengenali diri sendiri, amanah satu persatu ditaklifkan kepadaku. Hati memang tak tenang. Ape taknye, besar tanggungjawab tu!. Exco ekonomi PERUBATAN.

Lemah longlai rasenye menerima tanggungjawab ni..Diri ini bukan baik pun, macam mana nak bimbing orang dan jadi contoh teladan.

Apa lagi, Abang Israk la tempat aku mengadu... nak letak jawatan!!!! Dah ade 2-3 alasan yang kukuh giler dan aku yakin dengan alasan tu perletakan jawatan aku tu akan diterima...

Jujur dari hati, memang hati ni nak juga pegang jawatan... tp, sekarang bukan waktu yang sesuai.... entah la... waktu semua masalah berhimpun, waktu jugak la amanah tu datang...

Aku lebih suka menjadi orang yang membantu sebenarnya. Bukan orang yang memegang jawatan... Sebab? AKU TAK LAYAK!!!

Bila aku bg alasan aku tak layak, ramai yang nafikan.. Aku pelik.. siapa sebenarnya yang lebih mengenali diri aku ni? Aku ke dia? Hmmmm...bukan nak menyalahkan, tp luahan isi hati..

Sekarang, jawatan tu masih aku pegang... Kenapa? Entah!aku sendiri pun keliru...mungkin sebab ada orang kecewa bila aku letak jawatan kot...

Ya Allah, tolonglah hamba MU ini.....

No comments: